نشست سالانه ایزو در 2024

فهرست مطالب

به رویداد برتر جهان در مورد استانداردهای بین المللی بپیوندید
نشست سالانه ISO یک رویداد برای بحث در مورد روندها و چالش های نوظهور مرتبط با استانداردهای بین المللی و نقش آنها در دستیابی به برنامه توسعه پایدار جهانی محسوب میشود.

 

در بحث‌های معنادار درباره مهم‌ترین چالش‌های پیش روی سیاره مان شرکت کنید و در عین حال راه‌حل‌های مبتنی بر استانداردهای مشترک را برای آینده بررسی کنید.

جلسات آنلاین امسال را بررسی کنید
موضوع “شکستن مرزها” ما را به چالش می کشد تا از قراردادها سرپیچی کنیم و از دیدگاه های مختلف برای تغییر پایدار و دگرگون کننده استفاده کنیم. این نشان می دهد که چگونه استانداردهای ISO نوآوری، کیفیت و پایداری را در همه مرزها به پیش میبرد و آینده ای بی حد و حصر را ممکن می سازد.

تمام جلسات شامل ترجمه زنده و زیرنویس به زبان های عربی، چینی، انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی، روسی و اسپانیایی خواهد بود.

 

رشد پایدار و فراگیر
بررسی کنید که چگونه استانداردهای بین‌المللی باعث پیشرفت اقتصادی، انتقال عادلانه و اقدام زیست‌محیطی برای تقویت جوامع و ایجاد چشم‌انداز جهانی فراگیرتر و انعطاف‌پذیرتر می‌شوند.

 

بهره برداری از قدرت اقتصاد چرخشی
اقدام کنید و فرصت‌ها را برای راه‌حل‌های چرخشی که به جهانی انعطاف‌پذیرتر و عادلانه‌تر کمک می‌کند، بررسی کنید. از طریق این تلاش، ما می توانیم به طور جمعی آینده ای پایدار را شکل دهیم. 11 سپتامبر 2024 (9:30 - 10:15 UTC-5)

{منظور از UTC چیست؟ قبل از سال 1972، این زمان به وقت گرینویچ (GMT) نامیده می شد، اما اکنون به عنوان زمان هماهنگ جهانی یا زمان هماهنگ جهانی (UTC) شناخته می شود. این یک مقیاس زمانی هماهنگ است که توسط Bureau International des Poids et Mesures (BIPM) نگهداری می شود.}

 

انتقال انرژی پایدار: استراتژی‌هایی برای موفقیت
چگونه برابری و عدالت را در انتقال انرژی جهانی پیش ببریم؟ استراتژی های عملی برای آینده ای پاک تر و پایدارتر را با رهبران، کارشناسان و ذینفعان جهانی بررسی کنید.

11 سپتامبر 2024 (8:00 - 45 UTC-5)

 

سازگاری با آب و هوا: استفاده از استانداردهای ISO برای انعطاف پذیری
کشف کنید که چگونه استانداردهای ISO سازگاری آب و هوا را در منطقه آمریکای لاتین توانمند می‌سازد. این جلسه بر اهمیت چارچوب های قوی و یک استراتژی مالی منصفانه و عادلانه برای آب و هوا تأکید می کند.

11 سپتامبر 2024 (11:00 - 11:45 UTC-5)

 

هوش مصنوعی مسئول برای همه
از قدرت هوش مصنوعی برای دگرگونی مثبت جامعه و در عین حال حفظ ارزش های انسانی و حقوق بشر، با استانداردهایی به عنوان پایه ای برای استفاده و توسعه آن استفاده کنید.

 

اعتماد به هوش مصنوعی: چگونه اعتماد جهانی ایجاد کنیم
یک مسیر را از طریق چشم انداز پیچیده هوش مصنوعی، با تجربیات دنیای واقعی ترسیم کنید و چالش ها و فرصت های هوش مصنوعی را از دیدگاه مصرف کننده کشف کنید.

10 سپتامبر 2024 (8:00 - 45 UTC-5)

 

بینش هوش مصنوعی: استفاده از هوش مصنوعی برای رشد مشاغل کوچک
ابهام زدایی از قدرت هوش مصنوعی (AI) برای شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs).

10 سپتامبر 2024 (15:30 - 16:15 UTC-5)

 

هوش مصنوعی برای مراقبت های بهداشتی: انقلابی در تجربه بیمار
از پیش‌بینی شیوع بیماری تا بهینه‌سازی گردش‌های کاری بیمارستانی، هوش مصنوعی در حال تغییر شکل سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی ما است. بیاموزید که چگونه مراقبت‌های بهداشتی امروزی توسط هوش مصنوعی تقویت می‌شود و چرا صنعت این انقلاب دیجیتال را پذیرفته است.

10 سپتامبر 2024 (9:30 - 10:15 UTC-5)

 

آینده سرمایه انسانی
کشف کنید که چگونه، در عصر دیجیتال، استانداردهای بین‌المللی از طریق راه‌حل‌های انسان محور که آینده بهتری را برای همه می‌سازد، ارزش پایدار برای مردم، سازمان‌ها و جامعه ایجاد می‌کند.

فراتر از سقف های شیشه ای: جاده ای به سمت کارآفرینی زنان
چالش ها و فرصت هایی که زنان کارآفرین با آن مواجه هستند چیست؟ بینش به دست آورید و بیاموزید که چگونه استانداردها می توانند زنان را در سفرشان حمایت کنند.

10 سپتامبر 2024 (11:00 - 11:45 UTC-5)

 

پل زدن بر تفاوت ها – گفتگو در مورد تنوع در محل کار
به استراتژی‌های عملی بروید که در طول یک گفتگوی باز و صریح در مورد تنوع در محل کار، شمول را تقویت می‌کند.

10 سپتامبر 2024 (14:00 - 14:45 UTC-5)

 

حفاظت از کارگران در شرایط آب و هوایی در حال تغییر
با ادامه افزایش دمای جهانی، کارگران با خطرات شدیدی روبرو هستند که بر سلامت جسمانی، رفاه روانی و بهره وری کلی آنها تأثیر می گذارد. اطمینان از ایمنی کارگران بسیار مهم است. اما چگونه می توانیم به طور موثر به این هدف دست یابیم؟

11 سپتامبر 2024 (14:00 - 14:45 UTC-5)

 

شکستن مرزها
در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، چگونه می‌توانیم خود را با تغییر دیجیتال تطبیق دهیم و در عین حال رفاه مردم و کره زمین را در اولویت قرار دهیم؟ راه‌حل‌هایی که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند باید در دسترس و فراگیر باشند، با تمرکز بر راه‌حل‌هایی که بیشتر تحت تأثیر مسائل جهانی امروزی هستند.

“شکستن مرزها” ما را دعوت می کند تا فعالانه وضعیت موجود را به چالش بکشیم و دیدگاه های جدید و متنوع را به عنوان سنگ بنای پیشرفت پایدار و متحول کننده در آغوش بگیریم.

“شکستن مرزها” قدرت استانداردهای ISO را به تصویر می کشد و نشان می دهد که چگونه پذیرش آنها می تواند ما را به سوی آینده ای بدون محدودیت سوق دهد – آینده ای که در آن نوآوری، کیفیت و پایداری هیچ مرزی نمی شناسد.

ما با هم قدرت شکستن مرزها و شکل دادن به آینده جمعی خود را داریم .

 

نگاهی به آمار سال گذشته
مخاطبان جهانی که از بیش از 170 کشور را شامل میشوند، طیف وسیعی از صنایع، دولت‌ها، مناطق جغرافیایی و پیشینه‌ها را نمایندگی می‌کنند.

544 نفر شرکت کننده حضوری

7255 شرکت کننده آنلاین

تعداد 42 جلسه و کارگاه آموزشی

107 سخنران

5،5 میلیون: دسترسی کل رسانه ها

177 کشور شرکت کننده

 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند